3 December


spetstopp och sammetskjol ifrån Monki och myyystofflor ifrån topshop.

Jag har märkt att allt som är mysigt är saker jag gärna gör / använder. Här kommer några mysiga saker jag gillar att göra:
Bada, fika på ett mysigt fik, tända ljus, lyssna på musik, ha mjukisdress, prata i telefon, kolla på film, kramas, gå runt på stan med kompisar, vara ute i snön, pussas, gå på bio, äte ute på kvällen, måla naglarna, läsa modetidningar (skit i cosmo och sånt och kör på vogue mina vänner), skissa på kläder, dricka te, gå igenom garderoben och slänga sånt man inte använder (skön känsla), göra hår- och ansiktsinpackning, göra latte, planera, ha på sig morgonrock, internetshoppa (ibland kan jag köpa lite för mycket bara.. som idag, men det är endast julklappar så det är bra!), skriva dagbok, ladda ner musik, göra en handpeeling för otroligt mjuka händer, läsa en Larson-serietidning (älskar dom så sjukt mycket!), läsa bloggar och planera outfits.

Nu kommer jag inte på mer, men jag tror ni har tillräckligt för att fylla en kväll i alla fall, haha ;) Ha det bra! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0