Mean girl

Ibland blir jag irriterad på mig själv, på mitt lilla jag med mitt stora hjärta som jämt ska tänka "nej Ida säg inget elakt nu, bli inte arg, skriv absooolut inget mail till nån på facebook där du förklarar exakt hur det ligger till och att du är sårad och arg. Gör ingenting, tänk på att hon kan bli ledsen, tänk inte på dig själv och ditt hjärta som hon sitter och gör skrapsår på. Nej, tänk inte på dig själv". Varförvarför är MÅSTE jag bara tänka på alla andra? Ibland önskar jag att jag var en riktigt elak bitch, och inget annat. men samtidigt inte, eftersom jag alltid blir lika glad av att få komplimagen att jag kan lysa upp folks tillvaro genom att bara vara mig själv.

Nej, jag har varit den mogna hela detta race. Och jag tänker fortsätta vara det.



Puss Ida


Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-12-15 @ 17:52:42
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0