Tisdag


Fredags!

Hej bloggen! Idag har varit världens längsta dag än så länge. Började åtta och slutade halv fyra efter ett studiebesök på etnografiska muséet som var snark, jag menar, hur lockande låter utställningsnamnet "Livet i en kappsäck". Arbetade i alla fall med Saltis, vi stog och gapade åt traffickingutställningen i en kvart innan vi upptäckte en "prislista" med priserna
1/2 timme - 1500 kr
1 timme - 3000

osv osv
Och då utbrast Saltis (Gustav är hans riktiga namn) "MEH! i *någotlandiöst* va jag och mina polare på en strippklubb, och då erbjöd tjejerna en HEL NATT för 150 spänn! Så sjukt mycket billigare än i Sverige, allt är extra dyrt här!" (Vill bara säga att Saltis dock aldrig köpte eller skulle kunna köpa sex hahah), men shit vad jag skrattade åt hans kommentar.

Just nu sitter jag och saknar min Anton! <3

GULLIGT! Också ifrån fredag. I <3 U.

Ha en bra kväll alla, nu ska jag plugga rättskunskap. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0