10-11-09




Bild 1: sliten av bacon-febern?
Bild 2: Kanin med silikonläppar som är hög? Alien? Storögd alien?

Anyways, hej alla! Idag var jag på två lektioner i skolan innan jag åkte hem pga av att jag trodde jag skulle svimma för jag var sjukt trött, mådde illa, ont i huvudet och ont i halsen. Låg hemma några timmar med täcket över huvudet men syrrans kompisar var för högljudda så mitt huvud sprängdes, nästan he-he. Så jag åkte till Anton. Vi gjorde croissanter med nutella, kollade på O.C och Anton spontanövade lite MMA-grepp på mig som vanligt. (Går fram och håller om mig gulligt för att en sekund senare ta ett avancerat grepp runt mitt huvud och lyfta mig uppochner.. hm! Haha, men jag överlever!) Och nu ska jag nog krypa ner i sängen tidigt och sova länge.

Hoppas alla har haft en bra dag! Puss Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0