At work



Nu är jag på Västermalm Vaccination och jobbar. Och bilden, ja, den symboliserar att jag vill ha snö nu. Förstå vad mysigt! Jag längtar till mitt land.. vill åka skoter, pulsa i en halvmeter djup snö, åka skidor ner för fjällstoppar, se Amanda ramla samtidigt som hon åker skidor ner för fjällstoppar.. haha!

Nu är det här höstlovet slut och det känns inte som om jag haft lov.. inte ett dugg faktiskt. Har liksom glidit runt lite halvt i dimma större delen av lovet. Och nej, jag har inte varit pårökt men jag har blivit.. sviken? Ja, typ.
MEN! om en och en halv månad är det jullov och det ska bli skönt, längtar redan!

Ha en bra söndag people.
Puss Ida

Kommentarer
Postat av: Fanny

jag vill också till erat land!! :DDD

2009-11-01 @ 12:58:54
Postat av: Ida

Jaa snart måste ni följa med alltså! :D

2009-11-01 @ 13:06:03
URL: http://idacupcake.blogg.se/
Postat av: Fanny

absoolut!

2009-11-01 @ 21:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0