Follow me to the cosmic gate


Jag är allt en läskig en.

Idag hade jag rättskunskapsprov. NU HAR JAG INGA PROV PÅ TVÅ VECKOR! Helt fantastiskt! Detta firade jag, L och R med att fika TVÅ gånger idag. Jäää. Nu är min mage ledsen och fet, men what the hell, ikväll pallar min hjärna inte bry sig för jag är för upptagen med att vilja åka till sensation white. Ååååhhh jag vill. snälla? snäälla? kan inte söta lilla oskyldiga jag som varit väärldens bästa tonåring få göra något kul en endast gång? Plis? Mamma och Pappa visa lite medlidande nu och säg JA! det är klart du får åka eftersom du skött dig exemplariskt i sexton år nu och vi litar på dig! För så är det ju! gaah.

Kommentarer
Postat av: FannyBanny

Jag vet knappt vad det är men kollad upp det lite på nätet, hehe! Men verkar fett ballt. vi också!

2009-11-05 @ 21:51:56
Postat av: Anonym

*vill också

2009-11-05 @ 21:52:12
Postat av: Ida

Jaa fatta det är en asgrym Trance/techno/house-festival som hålls över nyår! :D

2009-11-05 @ 21:58:06
URL: http://justida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0