Jag = den nya Hermione!

Jag är klar med historiauppsatsen! JAAA! Jag är fööör grym, lämnade precis in den, och sista inlämningsdag är fredag, jag är två dagar tidig till och med! Nu kan jag ta Mysans plats som Hermione i klassen muhaha ;)

Här kommer en lista på lite folk i klassen och deras smeknamn. (min klass har fått en hang-up på att ge alla smeknamn)

My:
Hermione! För att hon alltid är klar med allt en vecka innan det ska vara klart och för att hon har brunt fint hår. Dock har My ovanligt mycket sexerfarenhet för att passa perfekt som Hermione haha!
Lisa: Dumbledor! Bara för att hon är hans totala motsats. Han är ful och gammal och dör i sjätte boken. Lisa är ung och snygg och blir packad på sex minuter ;)
Rebecka: Pella2/Blondinen! Hon och Oscar har någon slags konstant tävling om vem som är den smartaste blondinen i klassen, vem som vinner återstå att se, muhaha.
Jag: Galningen?! Don't ask me why haha! Jag är liten och galen I guess ;)
Oscar: Bögelakingen/incestgängs-medlem! Ingen närmare beskrivning behövs hahah
Axel: Bögvikingen/incestgängs-medlem! varför viking kanske ni tänker? Ja jag vet faktisk inte.. ;P
Martin: Skåpmartin! Därför att han aldrig får upp sitt skåp. Han sitter minst 5 minuter och vrider på låset innan det ger resultat, hehe ;D

Nu orkar jag inte skriva fler! ;) Puss!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Perfekt! :D

2009-11-24 @ 22:21:05
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0