Pleasure remains, so does the pain

ÅH!
Nu är jag trött på det här! Varje gång - samma sak. Så fort jag har ett nytt meddelande i inkorgen på fb så får jag så sjukt ont i huvudet, ibland har det svartnat för ögonen, och det har inte släppt förens jag sett att det inte var M som skrivit. Jag är så rädd, ledsen och besviken. Jag skulle nästan vilja träffa henne och bara fråga "Hur fan kunde du? Hur kunde du förstöra mitt självfötroende, min självkänsla, mitt förhållande? Jag har aldrig hatat en människa förut, men nu vet jag hur det känns. Hur fan kunde hon? Jag har svårt att tro att hon ens har ett jävla hjärta. Skulle inte förvåna mig om det visade sig att hon inte hade det. Usch, mår dåligt tack vare henne. Och det enda som skulle hjälpa var om hon sa förlåt, men det skulle aldrig hända. Att säga förlåt är nog inte hjärtlösa människors buissniess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0