Mjaou




Jag vet att jag skulle varit en amazing katt i år på halloween - om jag känt för det.
Men jag har haft världens sämsta vecka och jag känner helt enkelt inte för att klä mig slampigt och låtsas som om mitt liv är på topp nu. Nej! och jag tänker tillåta mig själv att vara hemma på halloween. Helgen där alla ,alla, festar. Och ja, jag är lite bitter över att jag mår såhär den enda helgen det är tillåtet att klä sig slampigt utan att någon gör en big deal av det. Men okej, nästa år är jag back on track och då jävlar kör vi!


Kommentarer
Postat av: tanja

låter bra! och alla festar ju inte, hallååå, jag är ju faktiskt hemma.. :p haha <3

2009-10-31 @ 23:12:45
Postat av: Fanny

Jag med, är du hos din mamma or pappi?? <3

2009-10-31 @ 23:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0