40 år!


Jag idag med en lång kofta ifrån Urban Outfitters och örhängen ifrån Gina Tricot (tror jag?)

Bloggen! Idag fyller min älskade pappa 40 år! Grattis söta pappa. Min pappa är cool, det kan jag lova. Han har ett hemligstämplat (hehe) jobb på riksbanken, han klär sig galet snyggt, är grymmast på gittar och spelar med lita olika band och på olika klubbar, och ibland festivaler som t.ex. Hultsfred och ibland är han DJ på stureplan. Men det bästa av allt är att han är min pappa, och han är världens bästa pappa, tro mig!

Förutom att fira pappa ikväll med middag på någon trevlig resturang så ska jag även på Unga Aktiespares kurs i värdeinvestering. Väldigt intressant faktiskt, inget jag talat om i bloggen men förutom alla ytliga ting som intresserar mig är jag även intresserad av aktier! jag håller på att öppna mitt egna investeringskonto i skrivande stund.

Hoppas ni alla har en bra dag så hörs vi lite senare :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Eldarfelicia

I love this page.

2011-01-04 @ 07:23:54
URL: http://eldarfelicia.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0