Dagens outfit i olika tappningar


Hej! jag är en helylle tjej bosatt i Sundsvall, de e fint vettu! Jag bryr mig inte så mycket men här kommer outfitten i alla fall. Hoppas ni gillart!


IKVÄLL BLIRE FEST! Jag är en såndär slapp stockholmsbrud som ba drar en festpose och är lite cool. tjenispenis!


Tröja Gina Tricot Jeans Nudie. * vill bli den nya Eling Kling* So stylish, so hot. Updaterar gärna om nya catwalk trender jag i hemlighet tycker är fula.. vem vafan, det är Just Cavalli! Det ÄR säkert snyggt ändå!


Estet 4 the win!. Kläderna är 100% second hand jag hittat på en gullig boutiqe på söder. Nu ska jag röka vattenpipa med några finniga grabbar på skinnis! kom gärna på min konsert imorgon, eller på torsdag? eller kanske nästa lördag?!


Här har ni orginalet då. Lite korkad men det är lugnt! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Tanja

hahaha x) inte alls fördomsfull min kära vän!:P puss

2010-04-21 @ 17:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0