Visste ni..?

att jag vill ha en bäbis när jag blir stor! iiih!
att jag har en enorm kärlek för skor (eller ja, det vet nog dom flesta nu)
att min senaste kyss Var imorse! Av min älsklingsanton
att jag lyssnar mycket på indierock. The Killers och The Kooks äger mitt hjärta och har gjort det sen sjuan (!!)
att jag funderar på att sova lite (A)
att jag pratar mycket
att jag inte gillar bananer. UuuUuUuuuUUsch..
att jag avskyr när folk snackar skit om folk som inte förtjänar det
att kärlek är när man längtar efter någon, redan 5 minuter after att man sist sågs
att jag gillar allt som har med värme att göra
att jag alltid kommer att bry mig för mycket
att jag är förälskad i allt fint man kan ha på sig
att sist jag grät var igår
att min mobiltelefon är en riktigt gossip-girlmobil ;)
att när jag vaknar på morgonen ser jag förjävlig ut. Förjävlig.
att innan jag går och lägger mig måste allt i mitt rum se perfekt ut.
att jag just nu tänker på mitt nya armband ifrån Marc Jacobs
att i morgon kommer jag Gå till myntkabinettet med skolan. FYFAN VAD KUL!!!
att jag hoppas på att sommaren 2010 kommer vara grym
att jag verkligen vill kunna äta allt precis när jag känner för det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0