Without my mask


En morgontrött Ida.

Den osminkade sanningen, kanske inte alltid så kul? Jag tycker vi tjejer borde bli bättre på att tycka om oss själva utan smink. Jag skulle i alla fall må bättre av att lära mig det. Varje gång min fina pojkvän säger "Åh du är så himla söt utan smink" så blir jag helt paff! Den förstå gången trodde jag han drev, sen, efter ett antal gånger tror jag lite på honom. Man kan ju tänka sig att det har börjat gå för långt när varken jag eller knappt några av mina vänner inte vill gå till skolan utan smink. Jag gjorde det en gång, och jag ville gå hem hela tiden. Ja hörrni, det har definitivt gått för långt. Dags att tänka om tjejer, för vi alla är ju väldigt söta utan smink, det handlar bara om att inse det :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: anton

thumbs up! :D

2010-04-27 @ 05:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0