ÅH!

Var precis inne på Blondinbellas fanpage på facebook. Och överallt hade två stackars tjejer skrivit skit om Bella. Hur patetisk hon var, hur mycket dom hatade henne och hur vidrig hon var. Förlåt om jag inte hänger med här men.. va?

Alltså.. tjejer. Ibland är vissa av oss förjävla dumma. Vi låter avundsjukan ta övertaget och alla spärrar för vad som är okej att göra mot en annan människa försvinner. För vad egentligen? För vad?

Jag är så sjukt innerligt trött på sådana tjejer. Som inte kan tänka längre än att "Fyfan någon har lyckats bättre än mig, hon borde inte få finnas uusch vad jag hatar henne!!". Men hallå? Kommer du själv komma längre genom att bete dig som ett jäkla svin och skriva hatmail till folk, skyddad bakom en patetisk liten skärm?

Nej, det kommer du inte. Det enda som kommer hända är att du kommer må ÄNNU sämre. Och är det de man vill uppnå? Det tror jag inte heller.

Därför tycker jag att man borde skicka ut Bellas bok Egoboost till alla osäkra tjejer där ute. Jag lovar att alla kommer må tusen gånger bättre om vi börjar behandla varandra med respekt. Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0