Döskalle





Alexander McQueen
Kan det bli ballare? Fullkomligt bubblar av lycka när jag ser dessa skor! Så sjukt coola! Håller ni med? Döskallen i guld passar perfekt till det bruna, reptilliknande skinnet. Dessa skor skulle jag bära med stolthet, tillsammans med en liten, snäv svart klänning på fest. Don't mess with this girl cause you won't success, as usual ;) typ.

Förövrigt flowar livet nu. Min klass är på TOPP, humöret är på TOPP och golfrundan jag gick tidigare idag avslutades på TOPP.

Nu ska jag baka bullar med fina Anton! Toodles!

Kommentarer
Postat av: Anna

super coola ju! skulle passa jättebra på dig <3

2010-08-29 @ 00:42:35
URL: http://annasusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0