Great day


Hej bloggen!
Har haft en alldeles föträfflig dag. Vaknade hos min fina Anton av en puss klockan elva, åkte hem, solade och badade ett tag och efter det, typ klockan sju/åtta åkte jag och mami in till stan. Promenerade från drottninggatan till Gamla stan där mormor och morfar befann sig, så vi satte oss på ett mysigt fik och sedan kom min käre morbror och lillebror som varit på bio. Så vi satt där och pratade i timmar, gosh I love my family! Sedan promenerade vi tillbaka till bilen rätt sent, åkte hem och hyrde en film på tvn som hette Precious. Grymt känslosam film.. och otroligt sorglig. Nu ligger jag i min säng, väldigt trött!


Jag på landet för ett par veckor sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0