Höstskor

Tänkte att det är säkert många, precis som jag, som just nu panikar över höstskorna. What to buy?
Well cry no more! Nu ska jag varje dag i en veckas tid (typ..) guida er bland alla möjliga sorters höstskor, allt från stövlar till pälsklackar, bara för att du ska hitta en stil och modell som du tycker om!

Jag börjar med dessa



Mulberry
Ta den klassiska, svarta klackskon som alla tycks ha runt höst/vinter, och lägg till guldnitar och knytning där bak! Då har du helt plötsligt gått från cute but average till galet snyggt. Dessa skor passar dig som inte vill stå ut för mycket, utan hålla det säkert men snyggt. Jag skulle matcha, en höstdag, med svarta, tjocka tights, och en söt vinterkappa.

pussss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0