I <3 Travelling

Jag älskar att resa. Ligger nerbäddad under mitt duntäckte och tänker tillbaka på alla resor jag gjort under 2010, och längtar tillbaka till varenda en! Känslan när man åker till Arlanda och vet att man ska iväg på äventyr är obeskrivlig! Håller ni med?

Tyskland januari 2010 - Tanja i en liten gullig by bredvid en frusen vinodling



London sportlovet 2010 -
Jag i chinatown! Riktigt häftig del av London



Bad Gastein, Alperna, påsklovet 2010 -
Fina Anton längst ner i den mysiga alpbyn Bad Gastein (GRYM skidåkning där btw!)



Turkiet juni 2010 - Jag och min älskade syster vid stranden i Side precis efter solnedgång



Har hunnit med en del i år hehe. Fantastiska minnen allihop. Jag älskar att resa!

Kommentarer
Postat av: b

Finns inget bättre än att resa. I år har jag varit i Thailand, Bryssel och Köpenhamn. I oktober blir det en sväng till Milano.



Var har du varit i år?



2010-08-19 @ 16:29:47
URL: http://montani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0