amazed

Kanske ska berätta lite vad jag gjort de senaste dagarna! Igår träffade jag Gustav lite på stan, han skulle byta några julklappar och lite sånt, mys. Sedan åkte jag hem och så kom underbara Fanny över! Vi pratade om allt, lyssnade på musik, gjorde mojitos och såg på film. En riktigt mysig kväll med andra ord. Idag åkte jag och Fanny in till NK för att kolla på en ny väska till mig. Gick runt länge innan jag hittade en perfekt på Karen Millen. Kärlek vid första ögonkastet, så jag är riktigt glaaad över den! Sedan åkte vi till Fanny och mös med pepparkakor med ädelost innan vi begav oss till mamma som fyller år idag (eller okej igår blir det nu), I love you mami! Sen åkte jag hem till pappa på Odenplan. Köpte cola. Det är skönt att vara ensam ibland men ändå inte. Jag är en sån som gärna har människor runt mig hela tiden. Jag vill inte lämnas ensam med mina tankar, även fast det är rätt behagligt. Som nu. Ligger med en värmekudde på magen, det är rätt mys.

Imorgon ska jag möta upp fina Sandra på stan och kolla lite på rean innan jag ska åka ut till Vaxholm och till min älskade Lisa som har landställe där. Ska bli så mys!

Nu ska jag sova. Goodnight people.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0