Godmorgon

Jag vaknade klockan ett idag. ETT. Då har man ju sovit bort typ hela dagen?! Fick ångest, gick upp och duschde, och nu sitter jag här.

Satt och pratade med min fina syssling Matilda igår. Hon behövde lite hjälp med en viss kille, gulligt! Egentligen behöver jag hjälp jag med, tror jag. Jag vet inte. Orkar man med det? Kanske är det bara bäst att gå och köpa den där väskan jag fick pengar till i julklapp och nöja sig med matriell kärlek, det kan kanske funka? Min kära fröken Högkil, är du på?

Annars kan jag alternativt bli nunna, så slipper man allt och han hänge sig till gud (?) och svarta kåpor. Sweet.


någon dag sen

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att du tar och köper dig en mulberry i modell resväska(extra large), packar ner mig i den, och sen åker vi till thailand och blir nunnor.

2010-12-27 @ 16:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0