rubrik

Hejsan! Igår var en mys dag. Vandrade från Skarpö till Waxholm med Lisa och åt lunch på ett mysigt café och kollade på lite fina kläder. Sedan tog vi bussen tillbaka till Stockholm och jag skyndade mig hem till Odenplan för att hinna duscha och fixa mig lite inför Nicoles födelsedagsmiddag, som var supertrevlig! Kul att träffa folk ifrån skolan och även Sandra som blivit bonde och flyttat till Karlskrona, mycket saknad tjej. Vi åt asiatisk buffé i säkert två timmar innan jag och Sandra rullade hem till mig, dit även Agnes kom och så åkte vi iväg för att hitta på lite roliga saker, heheh.

Idag ska jag träffa fina Gabriella!


mmh skor. i brist på bättre bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0