Weekend

Hey! Jag är sämst på att uppdatera. Till mitt försvar så kan jag väl säga att jag har sjukt mycket för mig just nu, but that's how I like it. Men idag är den första lördagkvällen på länge som jag sitter ensam framför datorn. Simon var precis här och hälsade på våran nya kattunge, Sparris, och tittade på HJÄLP. Haha, jag <3 Örjan Lax.

Igår hade jag en ytterst trevlig kväll. Mer behövs icke skrivas här förutom att jag har en sköön klass!


Låter bilden tala för sig själv haha.

Jag mår faktiskt bra nu. Jag är, för första gången på år, mig själv. Den målinriktade, översociala, knäppa, kort chey, skogalna tjej jag är. Då och då svackar jag dock, vetskapen om den senaste tiden, innan allt som hänt nu, kommer ifatt mig och suger andan ur mig för ett tag, men är det något jag lärt mig av mina erfarenheter än så länge så är det att Audrey Hepburn har alltid rätt, och hon sa "I belive in being strong when everything seems to be going wrong". Out of my mind, out of my life, you were never good enough for me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0