Chili

Efter att jag kom hem från en "vanlig" skoldag la jag mig på sängen i mjukisar tillsammans med spanskaboken och chilicheezedoodles. Nu är jag mätt som en plätt och kan inte ens förmå mig att ens tänka på ostbågar. EUW.
Annars har jag haft en ganska dålig dag för en gångs skull, men det måste vi ju alla ha antar jag. Jag var irriterad på min hy, sjukt arg på en "kompis", haha! och lite ledsen över .. ja allt möjligt som inte shoppat på länge, störande människor iiih! Okej, men nu känns det bättre.

And as I promised
Dagens sko




MIU MIU
Dessa skor är helt i min smak. Hög platå, smal klack, nitar och i en fin färg! Allt detta utan att se det minsta billiga ut - tvärtom.
Matcha med ett par ribbade strumpbyxor när vårsolen börjar titta fram.
Blir dina för 550 dollar!

Nu ska jag fortsätta vara irriterad. Denna gång på complemento directo e indirecto! (spanskaprov imorgon) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0