Life sure is good



Hej bloggen!
Sitter i min stora säng här hos pappa. Ska strax ta tag i samhällsläxan. Idag har varit en slapp dag. Började med ett företagsekonomiprov som var jättelätt, sen lunch i två timmar (!), idrott och så var sista lektionen, matte, inställd. Kom hem tidigt till pappsen, satte på mig mjukisdress, hittade choklad och chips, gjorde te och SATC gick på tv, sjönk ner i soffan och tänkte att life sure is good, haha.

Helgen har varit så mysig! På lördagen åkte jag och Anton med hans pappa + lillebror och badade i södertälje (inomhus såklart haha), sedan åt vi ute på en italiensk resturang, väldigt gott! och sedan sov vi på hotell där över natten. Alltid mysigt med min älskling.

Nej, dags att ta tag i plugget!
Ha det bra så hörs vi sen, puss Ida

Kommentarer
Postat av: august

<3

2010-02-28 @ 20:02:32
URL: http://aggepigge.blogg.se/
Postat av: Anton

pooofig bild! <3

2010-03-07 @ 02:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0