One last time




Sitter och myser i min gosiga filt. Konstigt att det går bra att ladda upp webcam-bilder men inte sånna som jag tagit med min systemkamera? kanske kan prova att minska dem lite!

Nu till ett viktigare ämne.
Skitsnack. Alla tjejer vet vad jag menar med det ordet. Varför, varför, varför kan vi tjejer aldrig sluta behandla varandra som skit? Istället går många av oss runt och säger vidriga saker om tjejer vi umgås med, tjejer vi säger till varje morgon att de har söta kläder, fint hår mm?

Vi är tjejer, vi borde hålla ihop och börja acceptera att vi alla ser olika ut!

Så varför detta onödiga skitsnack hela tiden? Och en annan sak jag jämt lägger märke till; man går på t.ex. stan, tycker att man är jättesöt, har kanske lagt ner mycket tid på sminket osv, och det är så att man ser riktigt bra ut. Vad händer då? Jo varenda tjej i åldern 12-25 tittar på en med blicken "duuh tjejen tro INTE att du är någon för jag är så jävla mycket snyggare än dig!". Jag blir så trött på allt sånt. Som jag sa tidigare: Vi är tjejer, vi borde ta hand om varandra, peppa varandra och ge varandra komplimanger istället för att gå bakom ryggen på varann, bitchblicka och släng onödiga kommentarer till vänster och höger. Bara en åsikt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0