Trött!

Hej bloggisen.
Hm, jag har inte precis varit så aktiv de senaste dagarna! Men nu ska jag allt få min pojkvän att fixa ihop en design och sen är jag ready to go!
Veckan har följts av plugg, studiedag, anton, O.C och förkylning. BU på den, men nu håller jag äntligen på att bli frisk.
Imorgon får vi se vad som händer, troligtvis kommer mina tjejer över på tjejkväll för middag, godis och filmmys! Det kommer bli nice I think!
Just nu sitter min pojkvän och han ser lite förvirrad ut, hahah SÖT!

Leker med PHOTOBOOTH YAY på Antons mac. Ytterst roligt


japp, här är jag just nu, in case you wanna knooow liksom.. *careface*

Tänk er, TVÅ AV MIG! det skulle ni gilla va?! (ja!)


Chillar lite.. vadå runda kinder? jag? nejnej..


Hej fyrkantigt ansikte? Miss World 2010 is all I have to say..


Ha en bra fredagsnatt alla! Puss

Kommentarer
Postat av: Fanny Jonsson

Hahaha du är för underbar!

2010-02-09 @ 12:47:25
URL: http://www.jonsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0