Going to dreamland


Förlåt för alla kassa webcam-bilder men min systemkamera är för tillfället hos min poof Anton.

Nu sitter jag i sängen, ska bara dutta lite ansiktskräm i ansiktet (tro det eller ej) och sedan luta huvudet mot kudden och njuta av min reserv-pojkväns sällskap, Sten. Och ja, han är ett gosedjur haha!

Egentligen när jag tänker efter, varför döper jag ett gosedjur till Sten?!

Några kvällstankar för att rensa huvudet:

Heter det ansiktskräm eller ansisktlotion, eller varför inte ansiktscreme?

varför funkar firefox bättre än Internet Explorer?

Kommer verkligen Kissie operera brösten? Och varför till D?! Jag har D i kupa, stort är det inte.

jag undrar varför jag och mina vänner döper varandra till djur? Räkan, Myran och Birdie.. och varför blev jag Birdie? Räkan, jag kräver ett svar! Tss.

Som ni märker fylls mitt huvud just nu av ytterst intelektuella och socialt intressanta tankar. Host.


GODNATT!

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: ja det är det den serien är verkligen skitbra !

2010-01-29 @ 15:27:09
URL: http://seets.blogg.se/
Postat av: räkan

Det bara är så, idis är våran lilla birdie :D

2010-01-29 @ 16:22:44
Postat av: «PinkieLaady

Godmorgon!

Vad händer denna söndag hos dig? :)

2010-01-31 @ 08:56:51
URL: http://pinkielaady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0