Life goes on



Idag när jag kom hem till mami låg ett litet paket med en gullig neccesär ifrån Rice i till mig! :) Tack mamma!

Kvällens planer är ändrade.. Anton kunde inte komma hit (buuu på det!) så ska ta ett långt, lååångt bad istället och lägga mig i tid. Imorgon ringer väckarklockan 6 i vanlig ordning.

Föressten, jag har ätit p-piller i ca 8 månader nu, men har på senaste tiden börjat känna att jag blir jättearg/ledsen över småsaker, som idag när Anton ringde och sa att han behövde passa sin lillebror och inte kunde komma, då blev jag superledsen! Eller i förrgår morse när jag vaknade hos Anton och inte kunde hitta min cocealer i min sminkväska, min syster hade alltså lånat den, då blev jag överdrivet arg och drog iväg ett argt sms till henne på en gång och sen tjurade jag över det hela morgonen (?). Och nej, jag har inte pms! Tror ni detta kan ha med mina p-piller att göra?
Haha, eller så är jag helt enkelt konstig!

Kommentarer
Postat av: Anton

jamen jag säger ju det? :D

2010-01-27 @ 22:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0