On the beach




Haha herregud, mitt hår växer och blir tjockare varje dag! Jag älskar det!

God kväll bloggisar!
Ikväll lutade det egentligen åt feeest med Myran och Beckis, men när jag efter typ 3 timmar på ikea kom hem så landade jag på sängen och vägrar stiga upp! haha, pensionärsvarning. Nu har jag i alla fall gardiner, nytt sängöverkast och två fina orkidéer i mitt fönster + lite annat, nice! Ska väl fota och visa er nån gång, vi har ju precis flyttat så fixar i mitt rum för fullt.

Nu ska jag och mamma titta på film med fyra (!) Ben&jerrys. Och imorgon sent så kommer Anton hem, äntligen! haha :D


Kommentarer
Postat av: lillan

vad söt du är på bilderna :D

2010-01-27 @ 22:31:24
URL: http://victoriahemby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0