Tisdag

Hej!
Idag är det tisdag och min klass skulle ut o simma på GIH, "Ne-he-heeej tack" sa typ hela klassen och sjukanmälde sig, haha! Idag har jag gjort följande;

- Skrivit klart samhällsuppgiften
- Städat mitt rum
- Dushat

Funderar på att rensa i garderoben. Har way too much clothes och ändå är det bara hälften av allt jag har! resten är hos pappa. Haha, sjukt.


Här kommer mina tips på hur du doftar underbart:

Börja i duschen med denna: Strawberry bodyscrub ifrån The Body Shop


Smörj efter det in dig med den här: Strawberry/rapsberry bodylotion ifrån Sephora
Hittade ingen vidare bar bild men här ser ni hur förpackningarna ser ut i alla fall!


Använd sedan alla möjliga olika produkter ifrån Lee Stafford i ditt hår, själv använder jag Wake up call, Shine head och Poker straight


Sist men inte minst sprutar jag varje dag Viva la Vida ifrån Juicy Coutore på mina handleder, på halsen och håret.




KLART! :)

Nu ska jag göra i ordning mig för att åka till Östra Reals öppet hus och prata med nior, hih :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0