Apa på engelska. Nästan.





Fint ifrån Monki! (fattade ni rubriken? Jag är så smart :D)
Dessa två skapelser kommer i alla fall från Monki, för 300 kronor tror jag. Billigt och bra! Det blev lite av ett impulsköp då jag tyckte dom var galet coola och jag skulle på fest samma kväll och då är det nice med nya skor. Den kvällen minns jag att jag matchade med svarta jeans, någon svart tröja med avsiktliga hål lite överallt och en skinnjacka. Tilldet lite sotade ögon. Cool_brud_93@pea med andra ord! Jag gillar dem! De är annorlunda, inte något som alla skulle falla för tror jag. Enda problemet är väl att mockan töjer sig lite så efter ett par timmar i dessa skor så glappar det. Men annars - happiness!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0