Eclipse

Såg Eclipse igår! Riktigt bra var den, team Edward liksom haha.
Nejdå, även om jag gillar böckerna och filmerna så har jag lagt Twilight bakom mig nu, hehe. Det var ett tag under julen 2008 som det var riktigt illa. Blev bjuden av Anton! Vi spenderade hela dagen på stan och gick runt och hade det mysigt innan bion. Väl på bion träffade vi faktiskt Fanny och Filippa, mina finafina bästisar, love you!

Idag vaknade jag hos Anton och kände mig så otroligt trööött, fattar inte varför. Men men, åkte hem efter någon timme och har varit hemma sen dess och tagit det lugnt. BUT, min fina färg ifrån turkiet har börjat flagna lite, nejnejneej! Så det blir ut i solen ASAP!



Hittade ett grymt diadem i Turkiet!! eller aa, fast ne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0