Alors on danse



Jag idag!

Haha, jag är hopplös. Såg nu att jag har en obetald faktura på Tradera, sålde ett par väskor där för en månad sen. Oops.

Gårdagen var nice. Träffade Johanna och Andreas på O´learys för lite VM-fotboll, sedan träffade jag Anton en sväng. Efter det blev det middag på Sangria, och sedan åkte jag till Alvik för att träffa Olov! Det var sjukt kul, vi har exakt likadan humor så det slutade med att jag var tvungen att springa in på toa innan jag kissade på mig efter att Olov råkat hälla ut en hel ostbågspåse på sitt golv, haha!

Nej nu ska jag ut och träffa min fina Louise, sedan blir det golf. Hoppas alla har en bra dag så hörs vi senare idag. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0