Cloudy



Sitter här och ser galet uttråkad ut (?) med min älskade mobil, hm. Kom precis hem ifrån tandläkaren. Jag tror jag besöker Eastmaninstitutet minst en gång varannan vecka alltså, helt galet!

Gårdagen var sjukt mysig. Grillning vid källhagen med Anna, Camilla, Sofia, Anton, Olof + många fler jag inte kommer ihåg namnet på. Jag grillade kyckling och gjorde en ceasarsallad som blev sjukt god. Idag har jag inte mycket inplanerat, förutom att jag har en del att fixa, men det kommer vi till senare hihi.

Jag har fotat ytterligare ett par skor ur min samling idag så förvänta er ett inlägg i kategorin "Min skosamling" tills senare idag!

Ha en bra fredag sötnosar. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anton

ahem "jag grillade kyckling" - snarare du nojade dig över att du inte vet hur man grillar kyckling så fick jag fixa biffen, som vanligt när vi lagar mat ;)

2010-06-19 @ 00:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0