Dagens skor 16/6






Fendi
Vid första anblick av dessa skor blev jag helt kär! Så otroligt fina. Dessa skor är praktexemplar på den jobbiga situationen när man inte vet vilken färg man ska välja - båda är ju snygga. I det här läget skulle jag nog köpt båda, men den mörka träklacken på de svarta skorna är sjukt snygg! De vita skulle jag bära alla fina sommardagar ute på stan till en söt sommarklänning, och de svarta skulle jag ha på mig till fest.
Dessa skor passar definitivt bäst till bara ben eller strumbyxor enligt mig då jag kan tänka mig att det kan se en aning konstigt ut att ha dem till jeans, men det är upp till en själv, om man tycker det är snyggt ska man ju självklart köra på det!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Åh herregud! Fan vad snygga! :o :o <3

2010-06-16 @ 22:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0