Dagens skor 17/6




Charlotte Olympia
Så otroligt söta att jag var tvungen att visa er, plus att jag älskar den annorlunda, guldiga platån med röd sula. Trés chic! Och spana in märket under skon, ett guldigt spindelnät - en detalj värd att älska.
De här skorna skulle jag prova att matcha till mörka stuprörsjeans och någon lite tuffare topp, för att mixa olika stilar. Tror det skulle bli galet snyggt! Men annars vore det sockerfluffsrosagulligt att matcha till en söt klänning för lite SATC-feeling, och det är ju inte helt fel!
Underbara skor helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Sally

så gulligt, hoppas du gillar den. har du tips på vad jag kan skriva mer om?

2010-06-19 @ 12:13:16
URL: http://pepeljuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0