Dagens skor




Jimmy Choo
Wedges och breda träklackar i all ära, men jag måste även poängtera att höga stilettos är för snyggt. Speciellt i blått, speciellt signerat Jimmy Choo. Jag tänker mig de här skorna, promenerandes längs Roms gator, med tillhörande, valfri Vera Wang-kreation. Nej, åter till skorna. Dessa skor fångar mitt intresse, trots att ni hängivna läsare vet att hög platå is my thing. Jag tror det beror på den blåa färgen kombinerat med den snygga designen. Jag älskar starka, klara färger!

puss

Ps, jag fick en idé. Skulle ni tycka det var kul om jag visade upp skor från min garderob då och då, och berättade lite om dem? Jag kommer bara göra det om någon kommenterar att de vill det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU MÅSTE GÖRA DET!

2010-06-14 @ 12:27:06
Postat av: melissa

jag vill jag vill! mer inlägg

gillar din gulliga blogg :D

2010-06-14 @ 17:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0