Exotic Thrill

.. ja, jag dricker fanta just nu (refererar till rubriken hehe).

Ligger hemma på Odenplan. Idag har jag träffat min fina Lisa som åker till Fuengirola i Spanien inatt, så kul! Jag har även hotat henne med att om hon inte skickar mig ett vykort, då jävlar!

Ikväll ska jag vara så pass rolig att jag ska vara hemma och vila, jag måste verkligen vila ut. Efter ett år av hets och diverse stressproblem känns det inte mer än rätt att få ligga hemma en kväll och bara vila. Kanske sputa spraygrädde dirket i munnen? Nej, let's not take this too far hehe.

Jag har även letat runt på internet efter fler skor till min kategori "Dagens skor" och det jag hittat är awesome! Nästan så jag börjar gråta lite av den anledning att skorna inte tillhör mig. Men en dag så, det kan jag garantera.

Tänkte kanske lägga in en bild på mig eller något men ångrade mig. hm?. En fråga till mina kära läsare: Vad vill ni se mer av på bloggen? (förutom mig självklart) ;). Skor? Outfits? tankar/lite djupare inlägg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0