Gårdagen ft. Idag



Som ni ser på bilden, blev jag igår ytterst sugen på monster och redbull.
Denna dryck förtädes av mig och mina vänner samtidigt som vi betraktade två otroligt vidriga och äckliga skräckfilmer som resluterade i en diskussion om UFOn finns eller inte finns och vart faaaen Ashely tog vägen klockan halv fyra på natten.
En helt vanlig hemmakväll det vill säga.

Idag vaknade jag till ett skrik om att Theo mördat en stackars liten ynklig fågel som nu låg upphostad på altanen. Ett asgarv senare åt jag och mina kompanjoner amerikanska pannkakor tills vi sprack, såg Chocolate, och trots att vi var så mätta så kunde vi inte låta bli att åtrå all jäkla chocklad. Jag älskar er! Senare träffade jag min poof. Han var väldigt söt. Min poof hittar inte så bra i sundbyberg ;). Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0