Magic



Hej.
Efter den stela inledningen av detta inlägg vill jag påpeka att min depå hos aktiedirekt äntligen är öppnad. Härmed startas alltså ett nytt litet äventyr som går ut på att jag ska bli bäst på aktier. I hela världen. Warren Buffet, se upp! För tillfället känner han sig nog måttligt hotad men snart så. Host.

Nu ska jag strax bege mig och spela golf.

Herregud, ett inlägg bestående av aktier och golf. Kanske blev någon stel kontorsman under natten.. hm.. ?!!?

Nä. För att bli lite på mitt eget plan igen så IMORGON FÅR JAG ETT PAR NYA SKOR! YEEYEY. Precis vad som behövs när man är ensam. Bu. Fast i för sig lovade min kompis Andreas Farde mig för något år sen att om båda vi var ogifta vid 40 års ålder skulle vi gifta oss bara för att. Så då är ju det klart! Smidigt! (vi skiter lite i hans flickvän då.. om han har någon? Jag vet faktiskt inte.. vi har inte setts på typ ett år hehe). Okej. Dags att åka.

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag tror han är ledig! go for it Ida! han är go den pöjken... min mor vill ha honom som svärson... -.- ;) <3

2010-06-01 @ 15:23:08
URL: http://lillyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0