Until kingdom come



Här sitter jag och min fina faster! Vi har precis ätit god tapas, och ska strax dricka te och äta jordgubbstårta! Helen hejar på Paraguay, oklart varför ;) (nu sa hon att det var för att hon varit missionär där)

Vad roligt att några ville se lite ur min skosamling! Då ska jag självklart börja med det, med start imorgon kanske? Och för att svara på frågan om jag och min kille är tillsammans igen, så kan jag säga att vi har alltid umgåtts som vi är tillsammans, men har en liten "officiell" paus för att tänka lite på oss själv och vad vi vill, vi har ju trots allt varit ihop ett år på söndag så det är viktigt att det känns rätt! Vi kommer fira våran ettårsdag på ett väldigt oväntat ställe! Det få ni reda på på lördag, stay tuned my friends!

Nu ska jag glassa i mig tårta, beach 2010 kan slänga sig i väggen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0