Wedges




1 skonamig.se 2 nelly.com

Något jag verkligen fått upp ögonen för på senare tid är så kallade wedges. Så underbart fina, och dessutom lättare att gå in än "vanliga" klackskor! Par nummer ett ifrån skonamig.se är ju helt ljuvliga. Otroligt sommarsöta, till skillnad från par nummer två ifrån nelly.com som är tuffare. Ja hörni, dessa två har som mål att landa i min garderob snarast. Helst nu. Gillar ni föresten att jag valde ett par budgetskor som "dagens skor"?

Wedges matchas perfekt till vad som helst! Men i sommar kommer jag satsa på höga, vippiga midjekjolar till dessa underbaringar. Glöm aldrig tjejer att det är läckert att visa benen, be proud of your legs, och glöm inte att alla ni är vackra, no matter what.

Kommentarer
Postat av: Anonym

LOVE THEM

2010-06-02 @ 21:15:46
Postat av: Anonym

förlåt, men de var inte speciellt snygga... du har jävligt snygg stil annars, men detta var en tumme neråt

2010-06-07 @ 00:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0