A sky to talk to



Hej bloggen!
Som ni märker har jag alltid lite konstiga rubriker.. brukar alltid skriva ner texter eller namn på fina låtar nämligen. Borde kanske börja lägga upp dom ibland också?
Dock kommer dagens låt Deportees- A Sky To Talk To från ja, Deportees såklart, men dom är dock ett väldigt litet, svenskt band så låten finns ej på youtube! Kanske på spotify? Lyssna i alla fall, dom är grymma. Har älskat deras musik i ca 3 år nu så!

Nu har jag äntligen gjort klart en historiagrej. Satt nyss i ca 2 timmar. När jag reste mig upp (hade suttit på knä) kunde jag knappt gå, haha, fail. Fick gå låångsamt nedför trappan ihållandes trappräcket ordentligt stadigt. Kändes som att testa på livet som gammal rumatiker? Haha no idea.
En sak bara.. jag är en perfektionist av RANG och detta syns verkligen i mina skoluppgifter, titta bara:



Har ni någonsin sett en såhär noggrann tidslinje haha?

Ha en bra kväll. Puss

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad fin du är sötnos! Förlåt att jag inte hört av mig, de blev lite kaos! <33

2010-04-02 @ 22:59:34
URL: http://sthlmslove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0