CRUISE

Nu är jag hemma ifrån kryssningen med pappa. Sitter och tuggar på mina älskade jordgubbs-snören, hehe. Kryssningen var mysig, vi solade, badade bubbelpool, drack (alkoholmfria!)drinkar, shoppade smycken ifrån SNÖ och Baglady, åt god mat och bevittnade ett riktigt svenne-slagsmål på dansgolvet! Tror jag aldrig sett något mer tragiskt haha, bildades en hög på golvet med både killar och tjejer i medelåldern som slog på varann. Vuxet beteende? Inte direkt hihi men precis som de säger på reklam "det händer bara på birka", eller om det är viking line, same same :)

Nu ska jag vhilla ett litet tag till innan jag beger mig iväg för att träffa min älskling! Ha en bra söndagskväll allihopa.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0