Dagens skor 15/3

Oups, här var det inte mycket till blogginlägg de senaste dagarna!
Men, eftersom jag är så sugen.. tihi, dagens sko!




Tony Burch
Jag må gilla färglada och detaljrika skor, men de finns de dagar då man drar på sig gråa, ribbade strumpbyxor, en svart, tight klänning med ryggurringning och en jädra massa stora ringar till det, och till dom dagarna passar det så perfekt med ett par enkla, svarta klackar med platå och snygga band. Jag ser det framför mig och jag älskar det, haha.
Dessutom är dragkedjan där bak en detalj att älska. I dessa tider då alla tycks älska nitar och kedjor framför allt så passar det ju perfekt.
Om du däremot tänker dig dessa skor längre fram i tiden, säg till sommaren, då grå, ribbade bomullsstrumbyxor inte klingar sådär bra i öronen med tanke på sommarvädret, då kan jag tipsa om att matcha dessa till en mönstrad strandtunika till de dagar då du ska lata dig på stan med en islatte, och på festen till den draperade klänningen med djup urringning bak eller fram. Eller varför inte båda om du tycker om det!

Dessa skor blir dina för 385 dollar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0