Helgen



Helgen som gått har varit väldigt mysig. I fredags blev det först fika med fina Lisa, sedan Shutter Island men bästisen Fanny! Do I have to mention att vi var väldigt rädda den kvällen? I lördags tog jag det lugnt hemma innan jag gick och åt middag på Hard Rock med min fina pojkvän. Idag åkte jag till pappa kl. 1 för att gå till Ciao Ciao och äta italiensk brunch, otroligt gott! Sedan bar det av till min moster Sara, hennes man Johan och deras lilla dotter Filippa! Vi gjorde te och popcorn och tittade på New Moon. Nu kom jag precis hem, och ska göra lite varma mackor med pappa innan jag åker hem till Anton för att hjälpa honom med spanskan och sova där!

Hoppas alla har haft en bra helg! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0