Missing you, missing me

Deportees - Missing you, missing me.
(Kanske inte skriver eller pratar om det så mycket, men music is my biggest passion. Före skor till och med haha! I nästa inlägg tänkte jag försöka beskriva min snåriga och mycket blandade musiksmak.)

Ett band som följt med mig under många år, deras musik spelas i mina hörlurar när jag är på väldigt glatt humör (mest hela tiden alltså, hihi).
Har just kommit hem från ett par otroligt roliga dager i London med min fina pojkvän Anton! Vi har gått runt en massa, sett allt möjligt, åkt i London Eye, ätit god mat, fikat på starbucks, shoppat och bara haft det mysigt tillsammans med hans familj. Nu längtar jag till vår nästa resa som är bokad och klar - Badgestain, Österrike under Påsklovet. Alltså till alperna och åka skidor! Ska bli grymt härligt.
Nu ska jag dricka upp min kopp te och sen hoppa på min söta pojkvän som sitter framör EVE ;)
Ha en bra kväll, eller ja, natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0