Q.


Östra real jaha! är det så mycket "brats" / wannabees som går där som det sägs eller är det helt okej? trivs du? du verkar inte som en brat helt enkelt :)

Fick en fråga angående Östra Real. Jag går årkurs 1 med inrikting Sam/Juridik.
Och som svar på din fråga kan jag säga att Östra är faktiskt bra :) När jag kom till skolan första skoldagen var jag däremot jättenervös, jag var väldigt rädd för att inte passa in eller något i den stilen, men jag hade oroat mig helt i onödan! Alla i min klass visade sig vara hur trevliga som helst. Visst har Östra sina nackdelar precis som alla andra skolor, till exempel att det handlar väldigt mycket om yta och att se bra ut, men i överlag tycker jag verkligen att jag valde rätt! Skolans atmosfär är glad, och det handlar inte alls så mycket om pengar som man kan tro :) Hoppas du är nöjd med svaret! kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

tacktacktack! <3

2010-03-22 @ 20:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0