After work


Checkar in rattarna

Hej bloggen (ja bloggen är en person jag måste hälsa på).
Jag är bitter. Jag är ledsen. Jag gjorde ett glas jordgubbssaft för att bli glad av sockerkicken. Jag satte saften i halsen och blev ännu mer bitter. FML.

Jag ser mig själv i spegeln och undrar hur jag ser ut. I andras ögon. I mina ögon vet jag redan, allt för väl.

Jag vet inte vad jag vill just nu. Ena sekunden vill jag skrika, andra gråta, sedan skratta bittert över ironin över att jag levt i min lilla rosa kärleksbubbla. Kanske borde jag bara slappna av. Försvinna bort litegrann, tyna bort? Skänka min kraft till de mer behövande. Äsch jag babblar bara.

Nej. Nu ska jag lägga mig, och hoppas att det inte blir en lika psykadeliskt förvirrande dröm som föregående natt. Den var mycket med betoning på MYCKET konstig. Vaknade, och visste inte om jag skulle vara nöjd eller besviken av att min dröm endast var ett scenario skapat av min vilda fantasi. Hm. Random.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0