Dreams

Är det något jag verkligen vill göra i framtiden, så är det att gifta mig, hehe. Detta leder till (såklart) att jag som älskar att planera redan har planerat en del runt denna stora dag haha. Eller i alla fall vad jag ska ha på mig.

Det viktigaste:

- Min stackars man kommer få hosta upp ca 100.000-500.000 (beroende på karaten) för en The Tiffany Setting. Det är ringen jag alltid velat ha. Det är inte för inte som den kallas The ring och the rings. Den är perfekt helt enkelt!


like it alot.

Det näst viktigaste:

- Min klänning! Vera Wang har alltid varit en av mina favoritdesigners och hennes brudklänningar är to die for. Här kommer ett urval av vad jag skulle kunna tänka mig ha på mig av Vera.



Den sista är ju bara för underbar!

Och slutligen:

- Skorna såklart! Och här kommer inget annat än Christian Louboutin få pryda mig, haha. Dels för att den röda sulan kommer bli skitsnyggt mot allt vitt, och dels för att skorna helt enkelt alltid är grymma.



Dessa skulle sitta fint ;)


Såå, eh, nu vet ni det. *intresseklubben antecknar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0